instrukcja instrukcja instrukcja
3DS / New 3DS do 11.2 3DS 10.3 / DSi1.4.5 / DSL 3DS / 2DS / New 3DS 4.1 - 9.2

środa, 25 lipca 2012

3DS 4.3.0-10 - aktualizacje dla kart

Nowe oprogramowanie 3DS blokuje karty. Zapewne część z dostępnych na rynku flashcardów oprze się nowym zabezpieczeniom. Czekam na raporty użytkowników innych nagrywarek więc lista będzie na bieżąco aktualizowana.

Aktualizacje dla kart.
R4i SDHC 3DS (r4i-sdhc.com) pobierz oprogramowanie 1.60b INFO
Acekard 2i (acekard.com) pobierz update INFO
ACE3DS Plus (acek3ds.com) działa bez aktualizacji
Supercard DSTwo (supercard.sc) pobierz update
R4i Gold Plus (r4ids.com) pobierz update Deluxe, Standard
R4i gold (r4ids.cn) pobierz update
R4iDSN (r4idsn.cn) pobierz update
Supercard DSONEi (supercard.sc) aktualizacja NDS / BIN

28 komentarzy:

  1. Szybko nowy firmware wypuścili, czyżby przed 3DS XL blokowali?

    Czekam na update dla tego R4i i AK 2i w takim razie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Orientujecie sie kiedy wyjdzie akualizacja do wersji 4.3.10e

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzisiaj postudiowałem na ten temat. Wniosek jest taki że jak mamy zaktualizowane konsole to tej karty nie z upgrade naszej R4. Do tego potrzeba innej konsoli z niższym firmware (sprzed 10E), dopiero tam musimy zrobić upgrade karty i tą kartę wsadzić do naszej konsoli i wtedy będzie działać. Pozostają 2 opcje. 1 to upgrade karty na innej lub 2 zakup innej karty pod 10E. Do takich wnisków dotarłem. Czy się mylę ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozwiązanie jest takie że najpierw trzeba zaktualizować kartę a dopiero po tym konsolę. Temat jest wałkowany od ponad 2 lat. 99% kart trzeba aktualizować na jakiejś konsoli. Jednym z wyjątków jest R4i Gold Plus gdzie aktualizacja może odbywać się przez USB. Po za tym nie zapominajcie że oprogramowanie do uruchamiania gier (kernel) z karty to co innego niż firmware który omija zabezpieczenia w konsoli. To jak aktualizacja biosu w komputerze gdzie musi być dostęp do pliku z aktualizacją.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie możesz, ale możesz poszukać kogoś z DS Lite lub DSi/3DS ze starszym FW i u niego aktualizować. Samo wrzucenie plików na kartę SD to nie aktualizacja...

    OdpowiedzUsuń
  6. Szukam osoby która podejmie się aktualizacji mojej karty....:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kto mi powie które oprogramowanie mam wgrać do 3ds a mam acekarda Versja 3dsa 4.1.0-8 ???

    OdpowiedzUsuń
  8. Najnowsze, a i po aktualizacji acekard nie rób update 3s to przestanie działać (jeszcze nie wydali aktualizacji do 4.3.0-10)

    OdpowiedzUsuń
  9. A Akaio w jakiej wersji mam wgrać do 3ds oprogramowania 4,1,0-8 ?

    OdpowiedzUsuń
  10. Podejrzewam, że nie uruchomił pliku update na konsolce, a tylko go wrzucił...

    OdpowiedzUsuń
  11. Potrzebujesz zaktualizować kartę na innej konsoli.
    Więcej info znajdziesz na blogu i forum.

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam, mam pytanie, a mianowicie: jeśli najpierw wgram nowe oprogramowanie do nagrywarki R4i SDHC 3DS ( oprogramowanie 1.60 b ) i zrobię update w konsolce 3DS, to Nagrywarka i wszystko będzie działać? Nic się nie zablokuje? Pytam, bo nie dawno kupiłem 3DS i nie chce w nim nic popsuć. :i

    OdpowiedzUsuń
  13. @A po aktualizacji karty ikona z Prince Caspian cośtam, zmieni się na Top spin 3 tk sports. Po za tym, zaktualizowana karta nie da się updatować do 4.3 ponownie - w menu r4/ update, zniknie przycisk start a opis zmieni się na Support model 3ds 4.3. Jak zobaczysz nową ikonę to zaktualizuj konsolę.

    OdpowiedzUsuń
  14. Gdzieś przeczytałem, że do aktualizacji potrzebna jest 2 konsola z niższym softem? Tzn. ja mam na moim 3DS soft 4.1.0-8E i jeżeli zrobię update na nagrywarce R4i SDHC 3DS na moim 3DS i później zrobię update softu w 3DS, to czy ta 2 konsolka jest w tym wypadku potrzebna? I jeśli zrobiłbym to bez tej drugiej konsolki to wszystko będzie działać jak należy? Jak już wspominałem, jestem nowym użytkownikiem 3DS i nie chce nic w nim zepsuć. :i Za odpowiedź z góry dzięki.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeżeli Twoja konsola uruchamia R4i3DS to zaktualizuj kartę, jak w menu konsoli zobaczysz ikonę podpisaną Top spin 3 tk sports to zaktualizuj DSa.
    Nie potrzebujesz innej konsoli :i

    OdpowiedzUsuń
  16. O co tu chodzi??? http://www.youtube.com/watch?v=g4vfBZHRTa0&feature=related

    OdpowiedzUsuń
  17. 4.3.0-10 zapomniałem zaktualizować R4i SDHC 3DS i zorientowałem sie już po aktualizacji konsoli i przy odpalaniu R4 pojawia sie An error has occurred.
    Hold down the POWER Button to
    turn off the power, then turn it on
    and try again. podobno aby ten problem znikną trzeba mieć drugą konsole z niższym softem i tam zaktualizować R4 problem w tym ze nie mam dostępu do drugiej konsoli wgrywanie karnela 1.60 wprost na microsd nic nie daje

    OdpowiedzUsuń
  18. 1. Film pokazuje to o czym napisałem w piście czyli że zaktualizowana karta działa na 3ds 4.3..
    2. Wgranie softu nic nie daje bo musisz uruchomić plik z R4 w konsoli. TU jest moja oferta na allegro.

    OdpowiedzUsuń
  19. jeśli chodzi o aukcje allegro to ja Ci muszę podesłać konsole czy ty wysyłasz potrzebne pliki do tej aktualizacji ??

    OdpowiedzUsuń
  20. Wielkie dzięki! Konsola zaktualizowana, wszystko działa, jeszcze raz dzięki! :i

    OdpowiedzUsuń
  21. @A Wysyłasz samego flashcarda - acekard2i/R4i3ds itp wg listy na górze - bez karty pamięci.

    @A Super że się udało :i

    OdpowiedzUsuń
  22. Z acekardem to jest jakaś masakra, jak można tak długo robić update? Sorry nie miałem się gdzie pożalić ;p

    OdpowiedzUsuń
  23. Zawsze możesz się pożalić na ich forum.

    OdpowiedzUsuń
  24. Spokojnie, od kilku tygodni odpisują, że w przyszłym tygodniu wyjdzie :ok

    OdpowiedzUsuń
  25. Yoda mówił: "Cierpliwym być musisz" :ok

    OdpowiedzUsuń