instrukcja instrukcja instrukcja
3DS / New 3DS do 11.2 3DS 10.3 / DSi1.4.5 / DSL 3DS / 2DS / New 3DS 4.1 - 9.2

niedziela, 11 sierpnia 2013

Aktualizacja 3DS 6.2 - StreetPassy, blokady i inne ficzery

Z nowym systemem dla 3DSów po za niefajnymi konsekwencjami aktualizacji w postaci blokady flashcardów przychodzą też inne, tym razem ciekawe i warte sprawdzenia rozwiązania od nintendo.
StreetPass Relay points (hotspoty wifi pośredniczące w StreetPassach)
Informacje StreetPass mogą być wymieniane przez każdy Nintendo Zone access point.
Poprawa stabilności systemu i ogólne usprawnienia.
Konsola może działać szybciej, lepiej i blokuje flashcardy.

O tym jak działa nowy sposób na złapanie SP niebawem a teraz garść linków potrzebnych do zaktualizowania kart. Pamiętajcie aby zaktualizować swoją kartę przed aktualizacją konsoli.

R4i Dual-Core (r4isdhc.com): fwUpdate_V6.20.rar
Wymaga nowego systemu Wood r4isdhc1.62.rar

Supercard DSTwo (eng.supercard.sc): Firmware_v1.22_eng.zip
Wymaga nowego systemu EOSv1.11 DSTWO_v1.11_2012_1224_eng.zip lub DSTWO_v1.11_2012_1224_eng.zip, który poprawia rom 5850 Pokemon Conquest (USA).

R4i RTS (r4i-sdhc.com): flash.r4i
Zawarty jest w oprogramowaniu 1.73b R4i-3DSV1.73bEnglish.zip. Nie wszystkie karty obsługują tą aktualizację. Producent informuje, że trwają prace nad nowym upgradem.

R4i Gold 3DS (r4ids.cn): r4igold_3DS62_Patch.rar

R4i Gold PLUS (r4ids.com):
deluxe edition (z użyciem burnera) plus_firmware_update_v2_2.rar
standard edition (z użyciem konsoli) plus_firmware_softupdate_v2_2.rar

11 komentarzy:

  1. A jest jakiś sposób na R4i Dual-Core jeśli najpierw zaktualizowałem konsole ?

    OdpowiedzUsuń
  2. To jest sposób, musisz mieć inną konsole :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć mam pytanie, mam kartę R4i SDHC 3DS i ona obsługuje max. soft 5.0.1 ale niestety znajomy podczas zabawy konsolą zupdatował mi ją do wersji 6.0.2 i teraz nie mogę używać tej karty. Mam dostęp do innych konsol nintendo na których działa ta karta ale niestety nie obsługuje ona aktualizacji. I mam do Pana pytanie czy jest jakaś możliwość zaktualizowania tej karty(tak wiem można czekać tylko, że jeszcze żadnego update nie mogłem wgrać na nią :(, i nie wiem czy jest sens i czy w ogóle on wyjdzie)? A ewentualnie jaką by pan polecił inną kartę, dobrze by było, żeby nie było z nią takich problemów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam jedno pytanie. Czy w eshopie trzeba było robić spersonalizowane konto (z nickiem i hasłem)? Kupiłem używaną konsole która po sformatowaniu pamiętała nadal jakie gry były na nią zakupione. W ustawieniach sklepu jest opcja usunięcia konta, ale nie klikałem w nią, bo chciałbym mieć nadal gry które były kupione przez poprzedniego właściciela, lecz wolałbym nie przelewać pieniędzy na konto do którego miałby dostęp.

    OdpowiedzUsuń
  5. No i dobrze że nie skasowałeś konta bo straciłbyś dostęp do zakupionych gier.
    Gry są przypisane do konsoli :ok
    Jeżeli masz konto na nintendo.co.uk to jego dane trzeba wpisać w konsoli. Skoro mogłeś wejść do eshopu to konsola jest połączona ze starym kontem poprzedniego właściciela.
    Jak odlinkować? Hmm.
    Jedyne co mi przychodzi o tej godzinie do głowy to zmiana regionu w konsoli (główne menu) np na Niemcy albo cokolwiek i ponownie wprowadzenie regionu Polska. Zakładam że zakupy chcesz robić w złotówkach.
    Po ustawieniu Polski, wejdź do eshopu i wpisz dane swojego konta Club Nintendo.

    OdpowiedzUsuń
  6. Po ustawieniu regionu na Polska, nie ma możliwości połączenia konta eShop z kontem Nintendo Club, gdyż w Polsce on nie istnieje.

    OdpowiedzUsuń
  7. Poza tym, że Club Nintendo w Polsce nie istnieje to się mylisz.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj mam pytanie na jakim firmware działa gateway i czy będzie miał aktualizacje i czy będziesz je sprzedawać

    OdpowiedzUsuń
  10. Komentarze zostały zamknięte dla tego wątku.

    Aktualne wieści na temat konsol i aktualizacji znajdziesz w nowszych tematach.

    Możesz też podyskutować na forum NDS.2ap.pl

    OdpowiedzUsuń