instrukcja instrukcja instrukcja
3DS / New 3DS do 11.2 3DS 10.3 / DSi1.4.5 / DSL 3DS / 2DS / New 3DS 4.1 - 9.2

czwartek, 17 października 2013

GATEWAY 3DS (cz.6) - emulacja NAND (firmware 2.0)

Emulacja NAND pozwoli na uruchomienie aktualnego oprogramowania bez potrzeby fałszowania (spoofing). Do realizacji tej funkcji, część karty SD w 3DS jest używana jako obraz NAND. Pozostałe funkcjonalności karty SD nie zmieniają się. Konsola nadal może korzystać z karty SD jak zwykle.
Pierwszym krokiem jest tworzenie kopii zapasowej NAND ! Po drugie, należy sformatować SD z poziomu GW GUI przegrywając na nią unikalną kopię pamięci NAND. Przy następnym starcie GW3DS, konsola automatycznie wczyta obraz NAND z SD, co oznacza, że ​​można bezpiecznie zaktualizować 3DS do najnowszej wersji oprogramowania! Będzie można korzystać z eshopu. Z nowym firmwarem działają Ohh i MH4. Nad Pokiami XY trwają prace. Przeniesienie poprawek z 4,5 do 6,3 wymaga czasu i testów. Bezpieczeństwo jest najważniejsze.

8 komentarzy:

  1. Czyli gw działa już z versją 5.1.0 ?

    OdpowiedzUsuń
  2. W tej chwili uruchomisz na 4.5. Lada dzień producent udostępni pliki o których jest materiał w filmie. Będzie można zrobić backup NAND konsoli i zaktualizować ją.

    OdpowiedzUsuń
  3. kurde ja mam 5.1.0 :( jeśli będzie aktualizacja do tej wersji lub nowszej to napisz posta bo chętnie kupie karte :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Staram się informować o wszelkich nowościach na bieżąco :ok

    OdpowiedzUsuń
  5. mam do Ciebie @eggsample pytanko, zaktualizowałem mojego 3ds a zapomniałem o r4i, czy mógłbym do Ciebie podesłać tego carta a ty byś mi go zaktualizował, oczywiście zapłacę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czyli jeżeli dobrze rozumiem gdy wyjdzie 2.0 będę mógł kupic gateway'a na 3ds 6.1 i bez problemu pykać?

    OdpowiedzUsuń
  7. Komentarze zostały zamknięte dla tego wątku.

    Aktualne wieści na temat Gateway 3DS znajdziesz w nowszych tematach.

    Możesz też podyskutować na forum NDS.2ap.pl

    OdpowiedzUsuń