instrukcja instrukcja instrukcja
3DS / New 3DS do 11.2 3DS 10.3 / DSi1.4.5 / DSL 3DS / 2DS / New 3DS 4.1 - 9.2

sobota, 14 lipca 2012

AKAIO 1.9.0 - nowe oprogramowanie dla ACEKARD 2i


akAIO czyli acekard menu all in one doczekało się wersji 1.9.0 oraz nowego loadera wspomagającego wczytywanie gier.

Smiths jak sądzę jest fanem pokemonów bo to właśnie na tytułach z tej serii skupił się najbardziej.
Tak więc działają:
+ Pokemon Black & White Version 2,
+ Conquest,
+ Nobunaga.

W poprzednich odsłonach wprowadzono zmiany kosmetyczne, nowy Skin, poprawiono ikony, wyświetlanie nazw programów homebrew.

Z tej też okazji przygotowałem nową formułę instalacji akaio, która daje możliwość wyboru składników jakie mają się znaleźć na karcie. 
Jest to już piąta odsłona instalatora który zawiera najnowsze akaio 1.9.0, nowy loader, ostatnie cheaty.

pobierz v5
PL AKAIO 1.9.0 + Moonshell 2.10
  z dyskGG lub  FileTrip
  
Przed instalacją AKAIO zaleca się pełne sformatowanie karty pamięci. W razie problemów z windowsowym programem do formatowania możesz użyć innych, sprawdzonych i darmowych narzędzi:
Panasonic SD Formatter 2.0 download
HP USB Disk Storage Format Tool 2.2.3 download.

Do wyboru otrzymujesz:
AKAIO 1.9.0 z językiem polskim, dodatkowe języki oraz odtwarzacz multimedialny MOONSHELL 2.10, na którym uruchomisz mp3, filmy w formacje DPG i wiele innych.
Instalator Portable sam potrafi rozpoznać podłączoną do komputera kartę pamięci z czytnikiem. Pozwoli wybrać jakie elementy mają być zainstalowane i obliczy ilość miejsca jakie zostanie po instalacji.

Ekran powitalny :)

Zaleca się aby instalacja odbyła się na czystą kartę pamięci więc podłącz kartę do czytnika najlepiej jeszcze przed uruchomieniem programu.

Wybierz:
Zainstaluj

Na tym ekranie powinna być widoczna Twoja karta pamięci.

Wybierz:
Instaluj


Teraz możesz zdecydować czy wszystkie składniki mają się znaleźć na karcie.

Jeżeli nie chcesz dodatkowych języków lub uważasz że Moonshell jest Tobie zbędny to odznacz te opcje.
Wybierz:
Instaluj
(W przyszłości możesz doinstalować pojedyncze składniki.)
Na tym ekranie możesz obserwować postęp instalacji.
Mn Mn m n

Instalacja zakończona. Teraz możesz przegrać swoje ulubione gry na kartę pamięci.
Pamiętaj aby pobierać gry ze sprawdzonych źródeł  serwisy, fora, ten blog.


Życzę udanej zabawy :)

PL AKAIO 1.8.9z + Moonshell 2.10
 pobierz z dysku GG lub  FileTrip  


Możesz również pobrać pliki zip/rar ze strony producenta lub projektu akaio.net
akaio 1.9.0 / loader 2012 Jun 05 / cheats 2012- Jun - 06

Acekarda z kartą pamięci włóż do konsoli.
Teraz możesz włączyć konsolę.
Na włączonej konsoli proszę nie wkładać ani nie wyjmować karty gdyż może to spowodować zawieszenie lub uszkodzenie DS'a lub acekarda.

Po menu AKAIO poruszamy się przesuwając rysikiem lub klawiszami w górę lub dół.
Wejście do katalogu lub uruchomienie gry następuje po naciśnięciu ikony z grą lub naciśnięciu klawisza  A .
Wyjście do poprzedniego katalogu lub cofnięcie do poprzedniego menu następuje przez naciśnięcie klawisza  B   lub dotknięciu rysikiem ikony ze strzałką (lewy górny róg ekranu).
Przed uruchomieniem gry, po jej zaznaczeniu możemy zmienić opcje(Download Play, reset w grze, ikona, kody) przez dwukrotne naciśnięcie klawisza  Y . Niektóre gry do poprawnego działania wymagają aby "reset w grze" był wyłączony.
Więcej opcji (kopiuj, wklej, usuń, ustawienia, informacje, pomoc) dostępne są po naciśnięciu klawisza STARTlub dotknięciu rysikiem paska z napisem START - prawy lub lewy dolny róg - zależne od skórki.


Aby wyjść z gry do menu AKAIO bez wyłączania konsoli wciśnij klawisze:
 L+R+A+B  +w dół, tak jak na rysunku po prawej 
Info o aktualizacji firmware Acekrda do nowszych wersji oprogramowania konsol DSi i 3DS, znajdziesz w tym poście.

44 komentarze:

  1. Czy ta wersja pozwala na aktualizację 3DSa do wersji 4.2?

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie, to jest software, a nie firmware do konsoli.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tfu, do flashcarda. Chodziło mi o to, że to nie firmware do flashcarda.

    OdpowiedzUsuń
  4. Można już aktualizować FW dla Acekard 2i, link do aktualizacji.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy można jakoś zaradzić brku napisów?

    OdpowiedzUsuń
  6. ? Chodzi o to powyżej? Mam to wgrane i od tego momentu nie mam napisow, a jak było napisane powyżej do niektorych gier trzeba coś ustawić a ja nie wiem co tam pisze :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Paczki z językami są w katalogu
    __aio\language\
    pewnie tam czegoś Ci brakuje lub brakuje odpowiedniego wpisu w pliku
    __aio\globalsettings.ini
    na przykład langDirectory = LANG_PL

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziwne wszystko jest na swoim miejscu. Czy to działa tylko na acekard bo mam zwykłe r4 więc to może być przyczyna.

    OdpowiedzUsuń
  9. akAIO czyli acekard menu all in one :i
    Jeżeli masz zwykłe R4 to potrzebujesz oprogramowanie wood. Ostatnia wersja to 1.53 - pobierz

    OdpowiedzUsuń
  10. Wielkie dzięki teraz wszystko dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. "an error has occurred" co dalej ?? 2 karty micro sd wszystko jak podane zrobilem :/ programator zakupiony 3 dni temu u pana

    OdpowiedzUsuń
  12. W aukcji jest napisane z jakimi konsolami i wersjami oprogramowania działa Acekard. Dalej proponuję kontakt mailowy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Niedawno kupiłem używanego DSi nie wiem jakie jest na niej oprogramowanie (chyba nie można tego sprawdzić z poziomu konsolki). Jaką kartę mi polecasz R4i czy Acekarda ? Jakie są różnice ewentualne plusy lub minusy obu ? Pozdro

    OdpowiedzUsuń
  14. Jesteś kozak , wszystko śmiga aż miło, POLECAM ACEKARD. O wiele lepszy niż R4 , lepszy support i ogólnie solidniejsza, lux oprogramowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. mam takie pytanie nie wiem gdzie mogę znaleźć odpowiedz na nie, a mianowicie chodzi o to iż mam NDSi 1.4.4 a niestety acekard 2i mam na 1.4.3.Niestety nie posiadam innego DS tak więc moje pytanie to czy można updatować fireware bez użycia innego ds czy nie mam o czym marzyć i muszę zapierdalać po inne ds?

    OdpowiedzUsuń
  16. Tylko opcja 2. Potrzebujesz inną konsolę.

    OdpowiedzUsuń
  17. ale lipa no ale wielkie dzięki.

    OdpowiedzUsuń
  18. mam też inne pytanie czy da się jakoś wygrać gry na sd card i grać w nie na nds? bo nie mam w co grać i teraz mój nds leży taki bezużyteczny :/

    OdpowiedzUsuń
  19. Gdyby można było używać konsolowego czytnika SD to nagrywarki nie byłyby potrzebne.

    OdpowiedzUsuń
  20. Witam, jeżeli mam ver. 4.5.0-10E i uwalilem Ak2i bo tam wgralem 4.3.0 to czy jak wyjdzie upgrade dla ak2i do ver.4.5.0 to jak zaktualizuje za pomoca NDS Lite to bedzie mi działać czy nie?
    I czy wiadomo kiedy bedzie 4.5.0 dla Acekarda2i ??

    OdpowiedzUsuń
  21. Będzie działać ale nie wiadomo kiedy wyjdzie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Hej, nie wiadomo może kiedy pojawią się aukcje z Acekardem2i ? Dziś wchodziłem i były tylko same R4i

    OdpowiedzUsuń
  23. Czy jest opcja wgrania/wrzucenia gry *.3DS na karte SD w Nintendo 3DS aby zadzialala??
    Widze ze sa w necie gry na 3DS do sciagniecia.

    OdpowiedzUsuń
  24. W necie jest sporo bezużytecznego gówna a jednym z nich są te romy.

    OdpowiedzUsuń
  25. kiedy będzie soft dla 1.4.5 systemu NDS?

    OdpowiedzUsuń
  26. Czy kata ACEKARD 2i z NDSi będzie działała na 3DSXL? Czy konieczne będą jakieś poprawki?

    OdpowiedzUsuń
  27. Tak, działa na 3DSXL ale do softu 4.3. Wyżej ni huhu.

    OdpowiedzUsuń
  28. Witam mam Acekard 2i , kupiony od ciebie. Mój brat dorwał dsa i zrobił update do ver 1.4.5E . Co zrobić teraz z tym fantem ? Da rade jakoś zaktualizować oprogramowanie na karcie? Czy wrócić do poprzedniego oprogramowania na dsie ? Pozdrawiam czekam na szybką odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ani jedno ani drugie. Downgrade firmwaru konsoli nie jest możliwy a Acekard Team nie zrobili nowego oprogramowania do swojego produktu. Pozostaje kupno innej nagrywarki.

    OdpowiedzUsuń
  30. AK2i nie będzie działał na sofcie 440-10.

    OdpowiedzUsuń
  31. Wiec co mam zrobić? Inna karta czy jakaś inna opcja?

    OdpowiedzUsuń
  32. Nic tym nie zrobisz. Acekard chyba nie ma zamiaru wspierać swoich produktów.

    OdpowiedzUsuń
  33. Wiec co mam zrobić? Kupić R4iDS ?

    OdpowiedzUsuń
  34. R4i3DS dobre karty, menu jest trochę się różni od akaio ale nie ma problemu z przesiadką.

    OdpowiedzUsuń
  35. Jestem w tym temacie zielony, jaką nagrywarkę do 3DS uważasz obecnie za najlepszą biorąc pod uwagę wygodę obsługi, wsparcie produktu, płynniejsza gra itp. R4i3DS, podobna GOLD czy jednak Acekard?

    OdpowiedzUsuń
  36. SupercardDSTo ale to wydatek ponad 150zł.
    Acekard nie dostaje aktualizacji do nowego FW konsol.
    R4i3DS /RTS są dobre i wspierane przez producenta.

    OdpowiedzUsuń
  37. Mam acekarda i, AKAIO 1.9.0 i nie działają mi pokemon black i white ani wersje 2. Co może być nie tak?

    OdpowiedzUsuń
  38. Źle ustawione AP w akaio, stary loader, walnięty rom lub karta msd.

    OdpowiedzUsuń
  39. witam a ja mam taki problem.
    sciagnalem juz kilka romow z gra pokemon black lub pokemon white i za kazdym razem gdy probuje je uruchomic to (tak jak przy wlaczaniu kazdej gry) mam kolorowy napis loading... no i wlasnie. laduje mi sie tak w nieskonczonosc. Dodam jeszcze ze wszystkie inne gry smigaja bez problemowo

    OdpowiedzUsuń