instrukcja instrukcja instrukcja
3DS / New 3DS do 11.2 3DS 10.3 / DSi1.4.5 / DSL 3DS / 2DS / New 3DS 4.1 - 9.2

sobota, 26 stycznia 2013

Oprogramowanie 1.65b dla R4i3DS

 pobierz 1.65b.zip z r4i-sdhc.com lub dysku GG
Co nowego w oprogramowaniu R4i V1.65b: 
1. Support 3DS V4.5
2. Support RTS (Realtime save features)
3. Support RTG (Realtime guide features)
Obsługa tekstu i obrazków.
- nazwa pliku TXT ma być taka jak pliku z grą
- nazwa pliku BMP ma być taka jak pliku z grą, rozmiar 256x192px

Informacja na stronie producenta mówi że funkcje RTS i RTG działają na kartach z oznaczeniem RTS. Czyli co, nowe karty? Nie wiem. Jak to działa i czy działa? Sprawdzę jak znajdę czas. Wy możecie sprawdzić już teraz.

31 komentarzy:

  1. Bosko, cierpliwosc zostala nagrodzona... prawie. Nie mam pojecia co robie zle, wrzucilem pliki na karte ale w menu po wejsciu w upgrade nie mam nowszej wersji do aktualizacji tylko nadal pokazuje stare oprogramowanie, nic do aktualizacji. Ktos ma jakies rady?

    OdpowiedzUsuń
  2. Bo nie zawiera aktualizacji do nowego firmwareu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hm, no tak. Sam kernel. Silly me, dzieki za odpowiedz. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Silly me too bo liczyłem na update a tu RTSy, sresy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie rozumiem, to co mam zrobić, żeby to działało ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Zeby aktualizowac kernel wystarczy wrzucic pliki na karte. W ogole swietny pomysl, teraz jest tam funkcja ktorej i tak nikt z nas nie moze uzywac, bo to do specjalnych (jak mniemam jakiegos rodzaju nowych) R4. Na mozliwosc grania na sofcie 4.5.0 trzeba jeszcze troche poczekac. Albo zawsze mozna kupic R4 z softem pod 4.5.0 ktore z tego co widzialem na allegro juz sie przewijaja. Ba, niedawno nawet Eggsample mial kilka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Czyli mamy 3 Miesiące czekania w plecy. Albo już nie wspierają nowych kart, żeby ludzi kupowali nowe, a oni dostawali więcej kasy, albo nie chce im się dalej pracować nad nowym softem

    OdpowiedzUsuń
  8. Przykro mi ale nie wiem. Na stronie dalej jest info że nowy soft i update będzie, z resztą dostałem maila od producenta żeby czekać.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiec jeżeli kupie R4i mającą dodatkowy napis V4.5 roomy jak i karta będą działały bez wgrywania jakiegoś nowego softu ? Czy muszę wgrać to oprogramowanie R4i V1.65b ? Proszę o odpowiedz

    OdpowiedzUsuń
  10. oczywiście mam aktułalizacje 4.5.0

    OdpowiedzUsuń
  11. Te karty przystosowane do 4.5.0-10 mają soft na tym chipie, który wystaje z obudowy

    OdpowiedzUsuń
  12. Skąd te pomysły? Bez karty pamięci z oprogramowaniem nic nie zrobisz.

    OdpowiedzUsuń
  13. karta z jakim oprogramowaniem , jeżeli można wiedzieć ?

    OdpowiedzUsuń
  14. Karta pamięci microSD, oprogramowanie z posta.

    OdpowiedzUsuń
  15. Lepiej już przejść na r4 gold niż czekać kilka miesięcy na update (ja właśnie tak robię)

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy napisał że lepiej więc pewnie tak jest.

    OdpowiedzUsuń
  17. A ty jak sądzisz? Bo serce mi nie pozwala odejść od swojego Acekarda2i (którego pokochałem od pierwszego uruchomienia), a teraz logika podpowiada mi R4, do którego nie wiem, ale mam sceptyczne nastawienie (może dlatego, że go nie miałem, to jedynie takie wrażenie). Boję się tylko, że nie pozostanie nic innego, jak posiadać dwie (aż dwie) nagrywarki :/

    OdpowiedzUsuń
  18. Cóż. Jak widzisz po aukcjach na allegro, nie tylko ja zrezygnowałem z acekarda a na aktualizację przestałem liczyć już dawno. Jeżeli nie aktualizujesz konsoli to zostań przy AK i oby loadery do AKAIO dalej wychodziły kiedy będą potrzebne.

    OdpowiedzUsuń
  19. Masz może DSTwo dla 3DSa w sprzedaży ?
    Mam od Ciebie r4i3ds. Przeszkadza mi to że aktualizacja ma byś, tylko niewadomo kiedy.

    OdpowiedzUsuń
  20. Siet. No to pozostaje ze swoim Ace, z wersja konsoli 4.3 :| Na szczęście nie potrzebuję niczego z eShopu. Tylko mała prośba - jeżeli powstanie jakaś konkretna aktualizacja, którą _na prawdę_ warto by było upgradeować, to daj znać. Albo jeżeli w eShopie byłoby coś bardzo wartościowego do ściągnięcia za free (poza demami), to też daj znać! :}

    OdpowiedzUsuń
  21. TO naprawdę zadziała?:

    http://www.youtube.com/watch?v=yorJ9s8XbFE

    OdpowiedzUsuń
  22. siemka egg dzisiaj z poziomu konsoli z update'owałem sobie kernel i co on daje ? rzeczywiście są te savy?:> oczywiście wyświetla mi się wersja kernela 1.65b :P

    OdpowiedzUsuń
  23. Niby jest nowe jądro 1.66b ale nie mam nic gdy wchodze w upgrade. Nie wiem czemu ale nie mam przycisku start ani nic by zaktualizować jądro. Z góry dzięki za odpowiedzi i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Też próbowałem z 1.66b ale wychodzi na to że soft przedstawia to samo jądro co poprzednie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Dzięki kokonmaster za info :i
    1.66b cośtam poprawia ale generalnie zmiany dotyczą jeszcze nowszych kart RTS z funkcją RealTimeSave i RealTimeGuide, które niebawem pojawią się na allegro.

    OdpowiedzUsuń
  26. Spoko ;) W eshopie czekają na mnie demka Castlevani i Monster Hunter'a 3 a ja nie mogę w nie zagrać bo czekam na aktualizację karty... wrrr... wysyłam im co jakiś czas meile, może to ich jakoś zmotywuje do roboty ;p

    OdpowiedzUsuń
  27. A wlasnie, mozna wiedziec kiedy pojawia sie r4 na allegro? Kolega wlasnie zakupil 3dsa i szukal czegos pod najnowszy soft, a okazuje sie ze praktycznie zadnych nie ma. Jako ze jestes juz sprawdzonym sprzedawca to polecilem mu ciebie. :P

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja bym radził wyłożyć te 120zł i kupić sobie DSTwo, bo z tego co widzę, to oni nie będą tych starych kart już wspierać.

    OdpowiedzUsuń
  29. Tylko gdzie kupisz dstwo za 120zł(nie pisze o USA i Chinach bo opłata celna może być spora)?

    OdpowiedzUsuń
  30. Kiedy karta wyjdzie na nowy firmware 3DS ? widziałem że jest już v1.66 r4 3DS

    OdpowiedzUsuń