instrukcja instrukcja instrukcja
3DS / New 3DS do 11.2 3DS 10.3 / DSi1.4.5 / DSL 3DS / 2DS / New 3DS 4.1 - 9.2

sobota, 19 stycznia 2013

Chińskie sztuczki cz. 2.

Do grona kart, które działają z DSi 1.4.5 oraz 3DS 4.5.0-10 dołączyły Nowe karty od r4i-sdhc.com.
R4i mają dodatkowy napis V4.5 oraz chip na płytce PCB, widoczny na spodzie karty, przy stykach.
Po za kompatybilnością z nowymi konsolami, czas ładowania menu karty i romów nie uległ zmianie i nadal trwa bardzo i w odróżnieniu od innych flashcardów trwa bardzo krótko.


Starsze karty niestety nadal oczekują na nowe oprogramowanie.

12 komentarzy:

  1. siemka :) z tej strony yosuu ;P znasz mnie :D tak więc i jak dowiedziałeś się co z tym chipem ? tylko pamięć jak gadaliśmy? czy coś innego ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej. Pamięć flash zapewne Winbond :i

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy ktos moze mi w miare prosty sposob wytlumaczyc dlaczego pojawily sie NOWE programatory z NOWYM softem, a na STARE NOWEGO softu sie doczekac nie mozna? Czy chca doprowadzic do sytuacji ze trzeba bedzie nowy programator kupywac co update softu konsoli?

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dotąd TA firma prędzej czy później wypuszczała nowy soft z firmwarem i jak widzisz, nowy programator różni się od poprzedniego budową. Mam nadzieję, że zapowiedziany w grudniu patch się w końcu pojawi.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dostałem informacje (nie wiem czy wiarygodne), że soft do r4i ma być w przed lub w marcu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja dostałem info od producenta że będzie i trzeba być cierpliwym :ee

    OdpowiedzUsuń
  7. a wiadomo coś o acekard 2i?

    OdpowiedzUsuń
  8. Siet. Ja chce FW do A2i :ee

    OdpowiedzUsuń
  9. Cześć , kupiłem u Pana te kartę v.4.5 i gry z NDS działają super :) ale mam problem z emu SNES (snesemulds v6) emu startuje pisze ze ok ale w momencie odczytu romów nagle się zawiesza, pozostaje wyjście do menu konsoli. Wina emulatora czy może coś źle powgrywalem na kartę. Wszystko mam w katalogu SNES - w głównym katalogu karty.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cześć. To jest temat do omówienia bardziej na forum i pewnie innym też się przyda ale na początek sprawdź grę z opcją "No speed hack" i "sound emulation" w opcjach. Niektóre gry jednak wymagają ustawienia "Full speed hacks" więc na tym ustawieniu też sprawdź.

    OdpowiedzUsuń
  11. dzięki za szybka odp, ale źle się wyraziłem mi w ogóle nie wczytuje tych romów. Zawiesza się.

    OdpowiedzUsuń
  12. @BlankestYear co za debilizm. Jak trzeba zmienic cała budowe karty zeby to działało, to update softu gowno może dać. Moze sie okazac, że nie będzie innego wyjścia niż kupować programator za każdym razem jak wyjdzie update softu konsoli, i to nie z ich winy.

    OdpowiedzUsuń