instrukcja instrukcja instrukcja
3DS / New 3DS do 11.2 3DS 10.3 / DSi1.4.5 / DSL 3DS / 2DS / New 3DS 4.1 - 9.2

wtorek, 9 grudnia 2014

Aktualizacja 3DS 9.3.0-21

Pojawił się nowy firmware dla Nintendo 3DS oznaczony numerkiem 9.3.0-21.
Z nowości wprowadza on możliwość ustawienia „listy” tapet, które będą się losowo zmieniały oraz robienie screenshotów z obu ekranów.
Drugą istotną zmianą jest oczywiście patch dla gry Cubic Ninja, który wraz z nową aktualizacją blokuje dostęp do homebrew przez ninjhax. Wszyscy, którzy zakupili grę za grubą kasę powinni się wstrzymać z updatem konsoli i tym samym pożegnać z eShop. my3ds

Update released: December 8th, 2014
  • A Shuffle Favorites feature has been added under Change Theme in HOME Menu Settings. Users can choose multiple themes and have their theme change when the system is left in Sleep Mode from the HOME Menu or turned on after being off
  • Available software updates can now be downloaded from the HOME Menu
  • Users can now capture screenshots with both the upper and lower screens included
  • Further improvements to overall system stability and other minor adjustments have been made to enhance the user experience
Tym razem również nagrywarki DS nie zostały zablokowane. Sprawdzone karty, które działają na 3DS 9.3.0-21:
Gateway 3DS info:
Nie zaleca się aktualizacji SysNAND do wersji 9.3. Konsole posiadające system 9.0 - 9.2 powinny pozostać z tą wersją softu aby w przyszłości móc obsłużyć GW3DS. gateway-3ds.com/updating-sysnand-to-firmware-9-3-not-recommended/
Nie zaleca się aktualizacji EmuNAND do wersji 9.3. Oprogramowanie Omega 2.6 nie obsługuje tej wersji oprogramowania 3DS co skutkuje czarnymi ekranami przy wczytywaniu EmuNAND.

Pozostałe techniczne informacje znajdziecie na 3dbrew.org/wiki/9.3.0-21.

15 komentarzy:

  1. Mam 2 pytania czy jest rom z updatem do 9.2 i jak zaaktualizować smash bros do 1.0.3 bez eshopu?

    OdpowiedzUsuń
  2. Do softu 1.0.4 pomyliłem się

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ma romu z 9.2, bez emunand nie zaktualizujesz;/ Jak masz niższy soft niż 9.0 to musisz czekać na gateway mają niby dodać ale jak będzie to nie wiadomo. Możesz też kupić nowego sky3ds bez limitu gier (z niebieskim przyciskiem) działa na 9.3.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam gateway ale brat zformatował emunand i mam teraz emunand 8.1 na 9.2 mam kupione theme a zeby pograc w smash brosy online musze pobrac patch z eshopu

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesli ktos z was ma zaaktualizowane smashe to podeslijcie mi proszę te dane z aktualizacji

    OdpowiedzUsuń
  6. To pytanie nie do mnie ja u eggsample kupiłem gateway. Napewno nikt z was nie ma zaaktualizowanych smashy? Pliki z aktualizacji będą na karcie sd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potrzebna jest aktualizacja w formie pliku CIA który możesz zainstalować z DevMenu.

      Usuń
  7. Ja jestem małym inteligentem wiem co to devmenu nie wiem jak w to wejsc i nie wiem z kąd wziązć CIA

    OdpowiedzUsuń
  8. CIA jak inne pliki znajdziesz w necie. Z tego co widzę nie ma jeszcze Update.Data dla Smashów.
    Manual do DevMenu sie robi ale chyba za głęboko zabrnąłem z tematem w stronę zrzucania romów, XORpadów, przepakowaywania romów echm dużo tego i dla kogoś bez podstawowej wiedzy okazuje się kompletnym bagnem. Mimo moich starań temat jest zagmatwany i aż strach to udostępniać. Tak stwierdzili alfa testerzy mojej instrukcji. Może faktycznie dam okrojoną wersję do obsługi DevMenu itp ale to za tydzień, może.

    OdpowiedzUsuń
  9. http://www.multiup.org/fr/download/efe3a759e22ad7ed4f57d72705fccf7b/SSB3DS_Update1.0.4_Asia81.cia to chyba to ale pewien nie jestem

    OdpowiedzUsuń
  10. Ze smashami już dotarłem teraz tylko czekam na jakąś możliwość aktualizacji emunand do 9+

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na GBAtemp ktoś wspominał o mailu od GW że niebawem będzie aktualizacja Omegi tak żeby działał EmuNAND 9.3.
      A teraz napisz co to za plik, skąd go wytrzasnąłeś albo może jakieś NFO o nim?

      Usuń
    2. Stronka się nazywa 3dsiso.com jak wpiszesz jest tam kategoria CIA downloads i tam w szukajce napisałem smash bros i to znajdzie temat all games updates from an eur eshop

      Usuń
  11. Link do pobrania pliku dalem 2 posty wyzej

    OdpowiedzUsuń
  12. Wracając do instalacji CIA to na maxconsole.com/../BigBlueMenu-and-CIA-files jest przystępny poradnik. Chyba jednak opublikuję mój poradnik w postaci video jak tylko zdobędę porządny mikrofon.

    OdpowiedzUsuń